ترفندی برای ریست کردن مرورگرها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ترفندی برای ریست کردن مرورگرها
نوشته شده در شنبه 29 / 12
بازدید : 744
نویسنده : ali

مرورگرها اغلب مدتی پس از نصب روی رایانه دچار مشکلات مختلفی می شوند که کاربر دلیلی برای آن ها نمی تواند پیدا کند ؛ در چنین شرایطی بهترین کار ریست کردن مرورگر است. اگر مشکلات فراوانی با مرورگر وب خود دارید، بهترین گزینه بازیابی تنظیمات اولیه و پیش فرض آن است یعنی بازیابی تنظیمات اولیه و پیش فرض مرورگر. با ما همراه شوید تابا نحوه ریست کردن ۲ مرورگر رایج آشنا شوید.

ریست کردن اینترنت اکسپلورر: در تنظیم مجدد تنظیمات اینترنت اکسپلورر مواردی چون غیر فعال کردن نوار ابزارها، تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی، تمامی تنظیمات بخش Advanced options، تنظیمات چیدمان تب ها و تنظیمات پنجره های پاپ آپ تحت تاثیرقرار می گیرد. برای این کار ابتدا مرورگر اینترنت اکسپلورر را باز و از منوی تنظیمات گزینه Internet Options را انتخاب کنید.

حال به زبانه Advanced بروید و روی گزینه Reset کلیک کنید. پیغام اخطار برایتان به نمایش در می آید، با کلیک مجدد Reset کار تمام است. اگر در این قسمت تیک گزینه Delete personal settings را انتخاب کنید، داده های شخصی نظیر موتورهای جست وجو وکوکی ها و فیلدها و رمزعبورها نیز کاملا پاک خواهد شد.

ریست کردن فایرفاکس: با بازگردانی تنظیمات در مرورگر فایرفاکس مواردی چون افزونه ها و تم ها تحت تاثیر قرار می گیرد و تنظیمات سفارشی شامل صفحه اصلی،کش موتورهای جست وجو، تاریخچه دانلود،تنظیمات گواهی امنیتی (certificate )، منو ها و چیدمان کاربری نیز به حالت اولیه برخواهد گشت.

برای این کار ابتدا روی دکمه Firefox کلیک کنید یا اگر چیدمان را به صورت منو انتخاب کرده اید ،روی Help کلیک و از زیر مجموعه گزینه Troubleshooting Information را انتخاب کنید. در اینجا از سمت راست روی گزینه Reset Firefox کلیک کنید. در این مرحله پیغامی که درباره از بین رفتن تنظیمات اخطار می دهد نمایش داده می شود، با کلیک مجدد روی Reset Firefox فایرفاکس به حالت اولیه بر می گردد.



:: موضوعات مرتبط: ترفند های کامپیوتری , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: